8 Temmuz 2013 Pazartesi

reklamlar#2

aslında yıl içinde pek tv izlemediğimi söylemiştim daha önce ama tatil olunca ve bu tatil 16 yılın ardından gerçekten tatil olunca işler değişti. bir haftadır neredeyse evdeyim ve tv, bilgisayar ve ev temizlemek arasında geçiyor zamanım. o yüzden de bol bol reklam izliyorum.
yeni bir reklam filminden bahsedeceğim. reklam haziranda çekilmiş ama ben yeni izliyorum :)
avea-hayat değişir aveayla
işte bu reklamın müziğine bayıldım ve ilk başta baya merakla izledim ne reklamı diye. ki ben böyle beni meraklandıran reklamları daha çok seviyorum.  boya reklamı mı acaba diye izledim ilk başlarda. çünkü böyle şal gezen bir reklamı görmüştüm daha önce. ama sonra avea'ya bağladılar ki hiç memnun olmadım yani. başka birşey çıksa daha güzel olurdu böyle bir müzikten. müziği seslendirenin sesi Atiye'ye benziyordu biraz ama eminde değilim yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...