4 Temmuz 2013 Perşembe

the Queen's classroom-2013

normalde devam eden bir dizi izlemeyeceğim diye kendimi baya bir tutuyorum ama dayanamadım. diziyi o kadar da öven olmadı aslında. yeni diye her halde pek izleyen yok daha. birkaç kşiden duydum daha bu diziyi. ama gerçekten çok sevdim. eğitim üzerine arkadaşlık üzerine güzel bir diziymiş. eğitim üzerine demem ise daha bir yıllık öğretmenim mecbur tecrube nerde bulursak oraya yanaşıyoruz. ki bu dizi de bana baya birşey katar :) kadının hareketleri her ne kadar sinir olsa da arada gerekiyor ya böyle sert olmak. çocuk bazen korkmak istiyor. veya alışmış korkmaya siz korku vermeyince bünyeye ters geliyor siz niye sabrediyorsunuz, dövmeyecek misiniz gibi şeyler duyabiliyorsunuz ki duydum yani :)
ooo ne uzun bir giriş olmuş.

bu afişe bayıldım. dizide aşk meşk yok. ki gerekte yok. 

 
dizinin sert, cadı öğretmeni. çok katı kuralları var. kendi doğruları üzerinden çocukları yetiştiriyor. çocuklar ise onu hiç sevmiyor. çünkü deyim yerindeyse canlarına okuyor başarılı olsunlar diye. aileler de başarılı olmalarını istediğinden eti senin kemiği benim durumu var.


bunlarda dizinin aslı çocukları. 

shin ha na. dizinin asıl kızı diyebilirim. çok iyi niyetli, arkadaşları için herşeyi yapan bir tip. dostluk en önemli şey ve satılmaz. ki bunun uğruna neler neler geliyor dizide kızın başına ama yine de pes etmiyor arkadaşlığa inanmaktan. öyle anlar geliyor ki yuh yani bu kadar da olmaz diyorum ama işte kore dizisi bu herşey olabilir.kız herşeye sabreder ve kazanan o olur. hoş türk dizilerinde de var bu ama diziler o kadar uzun ki kim haklı kim değil işler karışıyor.  
bu kızı alıp yanaklarını sıkasım geliyor ya. çok şeker :)

bunu okulda resmen yaşadım. bi öğretmen bunu da başarmalı ya. çocuğu bir bakışıyla dize getiriyor. tabi bu dizideki gibi de değil de. çocuklar bazen öyle şeyler yapıyor ki ya döveceksin ya da böyle korkutacaksın. olmadı benim gibi yeniysen bunu yapabilenlere havale edeceksin. öğretmen olmasam asla bunu demezdim ama işin içine girince bazen gerçekten gerekiyor sert olmak.
na ri. dövesim geldi yani bu kızı izlerken. ay neler yaptı kıza. tabi çocuğum psikolojisine hiç yönelmek istemiyorum. o anne ile o çevre ile kız bir dışlansa herşey biter intihar bile eder yani öyle bir tip var kızda. bakalım ilerleyen bölümlerde neler yapacak ha na'ya.
dizideki diğer çocuklar da ayrı şekerler özellikle doon go ha na ile şekerlikler yani.
çok güzel ilerleyen bir dizi izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...