2 Aralık 2012 Pazar

dinamik fizikmiş :P

geçen sene kendi tezimi araştırmaktan bıkmış biri olarak bu gün geçmişi tazeledim resmen. kardeşimin ödevi varmış konu dinamik fizik veya fizik dinamik gibi birşeydi. newton yasaları ile alakalı birşeymiş. 
benim gibi sözele gömülmüş birisine böyle  bir konuyu araştır denirse o da konunun adını bile bilmeden araştırma yapar işte :DD
geçen sene kendi konum için bir dolu internet sitesi keşfettiğim için kardeşi,m benden yardım istedi. iyiki de istemiş. bi dolu site buldum çünkü :) he asıl konuyu bulabildim mi hayır ama bu kadar sitenin içinden de bi zahmet kendi bulsun. 
bu kadar bulmuşken buraya da eklemek istedim siteleri.
bloğun adı işte bu yüzden benden herşeyden dünyadan :) ne çıkacağı belli olmadığından :D

bugün ne kadar araştırma yaptım yaa :) hem okul için hem kardeşim için başım ağrıyor artık bilgisayar başında durmaktan. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...