13 Aralık 2012 Perşembe

rich man, poor woman

bekelenen dizilerden birinin daha çevirisi bitmiş. bende hemen izledim. sanırım üç günde bitirdim uykumdan feragat da ettim tabi bu arda. çünkü dizi gerçekten beklediğime değmiş. beğendim. 
başrol oyuncusuna zaten bitiyorum. sırf o var diye izledim :D japon dizi izleyenler kesin izlemiştir Hanazakari no Kimitachi e / Yakışıklılar Cennetindeki başrol oyuncusu olur kendisi :)
dizi üstün zekalı Toru ve çalışkan zeki ancak bir türlü iş bulamayan Sawaki ve onların etrafındaki kişiler arasında geçiyor. Toru çok zeki fakat isimleri ezberleyemiyor. burasına bittim. çünkü 2,5 aydır öğretmenim bende hala bazı öğrencilerin adını eberleyemedim ve bu duruma çok sinir oluyorum. yani dizide kendimden bi yön de gördüm daha da ilgimi çekti :)
sürükleyici sayılır, romantik komedi arada ihanetler filan iyiydi.ama ismi başka birşey olabilirmiş ben böyle bi isimle böyle bi dizi beklemiyordum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...