13 Aralık 2012 Perşembe

iki cami arasında aşk

kitap hakkında eleştiri yazacağımı yakında gelecekler yazımda belirtmiştim. yazmadan önce bi araştırayım ben de mi bi sorun var diye. çünkü çok satanlardanmış bu kitap. neyse baktım ki beğenen var ama benim gibi beğenmeyende var hatta aynı düşünceleri paylaştıklarım da.
 gelelim yorumlarıma: ilk olarak kapak dizaynı güzel, sonra kitabın içinde sadece sağ tarafta yazı var sol tarafta sadece bir hilal. o da sayfalar ilerledikçe yavaş yavaş batıyor. kapak ve bu detay ile kitabı beğendim ilk başta. içini de seveceğimi düşündüm ama öyle olmadı. ayrıca ben bu kitabı bitiremedim bile onu da belirteyim. 60 sayfa falan okudum kendimi sıkararak, Sinan için. ama Sinan için bile olsa dayanamadım. 
tasvirlerini beğenmedim yazarın. yerinde doğru cümleler değildi bazıları.
sonra aşk faslı var bir de. tamam sinan ve mihrimah biliyorum kitabın adı da aşklı filan ama ben konduramıyorum ya. ben zaten bu yüzden muhteşem yüzyılı da hiç izleyemedim. yani düşünsenize bir koca sinan koca süleyman ama anlatılanlar sadece neler hissettikleri. onların tarihi şahsiyetleri, büyüklükleri nerde yok.
 ben böyle tarihe mal olmuş kişilerin yazarların elinde kendi düşüncelerine göre gönül dünyalarına şekil verilmesine karşıyım. 
belki burda sinan yerine başka biri olsaydı dayanırdım ama yok böyle olunca dayanamıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...