28 Aralık 2012 Cuma

kaşınmakta : gezmek istiyoooo

şu an resmen kendi kendimi kaşıyorum.balkanlardan arkadaşların facelerine girip oraların resimlerine bakıyorum. sonra dönüp kendi çektiğim fotolara bakıyorum ve de yarın okula gideceğimi düşünüyorum :( 
ne desem evliya çelebi gibi "seyehat ya rasulullah" mı desem ne desem bilemedim :)
diyar diyar gezmek istiyorum, başka sokaklarda başka hayatları izlemek oradan kendi hayatıma pencereler açmak  istiyorum.
sırbistan'da rotamı bulmak istiyorum mesela

bosna'ya kuş bakışı bakıp tophane'yi(bursa) hatırlamak istiyorum mesela

balkan köylerine hayran kalmak istiyorum mesela

çok uzaklara gitmeden(sırbistan) uzakları yaşamak istiyorum veya uzakları uzaklarda yaşamak istiyorum mesela
sarejevo'da "ha bursa ha bosna" demek istiyorum mesela


bosna'nın tarihini, acısını, gerçeğini görüp kendi gerçeğime düşünmek istiyorum mesela
rüyalarımı gerçekleştirmek istiyorum mesela(sırbistan'a gitmeden önce böyle bir yeri rüyamda görmüştüm)
buz gibi gül şerbeti içmek istiyorum mesela, değişik tatlar istiyorum mesela
kısacası görerek şükretmek, hamdetmek istiyorum. en başta da hayırlısını istiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...