15 Aralık 2012 Cumartesi

Protect the Boss

geçen sene görmüştüm bu diziyi fakat resminden dolayı güzel değildir diyip izlememiştim. geçenlerde bir bloogda gördüm eğlenceli yazıyordu. eh izleyelim görelim dedim veee gördüm bayıldım. gerçekten çok eğlendim izlerken. tabiki romantik komedi :) 

ve bu dizide kim jae joong oynuyormuş. ilkbaşta çok itici geldi bana. ama ilerleyen bölümde adamın yakışıklılığını karizmasını ortaya döktüler ve jae joong'u sevmeyen biri olarak sevmeye başladım. 
dizinin sonunda düğün sahnesi vardı. kızın gelinliği berbattı. gerçekten koreliler gelinlik işinden anlamıyorlar. kızı dizi boyunca genelde güzel giydirdiler hatta bazı yerlerde bayıldım kıyafetine ama sonda yaptılar yapacaklarını. 

ve dizinin ilk bölümlerinde ne vardı: no eun seol yani başrol kızımız iş bulamayıp tanrıya yalvarır ve her yolu dener, kiliseye gider,camiye gider, başını kapatır, öyle dualar eder iş bulmak için. burasını sevdim. ilk defa böyle bir dizide islam geçti. ayrıca dini nasıl anladıkları da ortaya çıktı. tabi genelleme yapmıyorum ama insanların Allaha nasıl ulaşacaklarını bilmediklerini anlıyorum burdan.
 ve bir yandan da tebrik ediyorum en azından gittikleri yere göre giyinmişler. bizim türkiyede bile hala dizilerde dini bir sahne gösterileceği zaman baş bu kadar kapanmıyor yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...