13 Aralık 2012 Perşembe

my girlfriend is a gomiho

çok eğlenceli bir romantik komedi. bunu birçok kişiden duymuştum ama sıkıcıdır diye düşünmüştüm. aslında hiç de öyle değilmiş eğlenceliydi. sadece artık sonlara doğru baydı ve sonunda ne oluyor diye merak edip sona geçtim.
oyuncular çok yakışıklıydı. gomihoya bayıldım güzel bir yüzü var gerçekten.ama en çok park dong joo beni bitirdi. saç sitili filan çok havalıydı.
dizi tilkiyken insan olmaya çalışan ve bunun için de kendisine yardım etmesi amacıyla seçtiği cha tea woong arasında geçiyor. gomiho durmadan açıkıyor çocuk kendini yemesin diye ona sürekli et buluyor filan. bu benim bittiğim dong joo da gomihoyu çıktığı resmin iine hapsetmeye çalışan kötü adamımız. ama bi yandan kız da eskiden sevdiği kişiye benzediği için kıyamıyorda. kore dizisi ve aşk üçgeni :) romantik komedi ve kore diyince aşk üçgeni olmadan olmaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...