27 Aralık 2012 Perşembe

hafızlık

liseden bi arkadaşım hafızlığı bitirmiş. 3-4 yıldır uğraşıyordu. biz üni bitirdik o hafızlık. burda kıskançlık yapabilirim dikkat!!!!
lisede çok sorunlu bir kızdı, arkadaşları ile ilk başlarda anlaşamıyordu, arasında bende vardım bu anlaşamayanların. daha sonradan güzel bi arkadaş çevresi oldu. yine lisenin ilk yılı baya bozuk tavırları vardı, daha sonra onlar da düzeldi.
vee şimdi hafız oldu o kız.
burdan ne mi çıkacak. 
1- ben kıskanıyorum, imreniyorum ama o cesareti buluyor muyum kendimde.... ama o tüm o lisedeki olumsuzluklarına rağmen lise bitince buldu mu o cesareti kendinde buldu ve başardı mı başardı.
2- şu anda öğrencilere kızamıyorum çünkü ileride ne olacaklarını gerçekten kimse bilemez. bu arkadaşım gibi ve bunun gibi bi dolu arkadaşım gibi ileride ne olacakları belli değil. o yüzden şimdi onlara ne kadar sinirlensem de çalışmadıkları için ileri de sınıfın en haylazının en başarılı kişilerden olamayacağını kimse garanti edemez. bu yüzden okula çocuğunun durumunu sormaya gelen velilere ne diyeceğimi bilemiyorum. bırak nasıl yaşamak istiyorsa öyle yaşasın desem sınıfta ben çekiyorum onu. çocuğunu sık çalıştır desem o çocuk yine çalışmayacak. ebeveyn korkusu gidince yine eski haline gelecek.. çok karışık ya.

sanırım bu pasta hafızlıkkutlamasından :) facesinde gördüm. tam onu yansıtan bi pasta. demek ki 4 yıldır hala aynı şeyleri seviyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...