26 Aralık 2012 Çarşamba

saklı muu

canım sıkılıyor bugün. aslında hava çok güzeldi, annemle dolaşmaya çıktık fotoğraflar çektim yeniden fotoğraf düzenlemeye başladım ama şu anda hiç enerjim yok. yemek yemek bile istemiyorum.
bana arada olur böyle. uzun zamandır olmuyordu bende kendime şaşıyordum ve beni çok bekletmedi. yine enerjim gitti asık bir surat geldi sebepsiz yere.
belki blog yazarsam bi umut gelir mi diye düşünüyorum.bakalım.
bari bikaç fotoğraf paylaşayım bugünden ve geçen haftaki kardan :)
önce kar diyelim...

okul ile evimin arası çoook yakın :)) çok seviyorum bu durumu.
ve gelelim bugün ki muhteşem güzel sıcak havaya
bu benim düzenlediğim bir resim. netlik yok biliyorum. telden çektiğim için yaktaşınca netliğin gittiğini farkettim ama uzaktan da pek belli olmayacaktı.yine de bu güzel hali.ilk hali bu resmin :)
fotoğraf üzerinde oynamayı seviyorum :) 


ve son olarak gökyüzü ile veda edeyim yazıma 

son dört resimde görülen bacalar termik sanrtalin bacaları. ilk ikisi oturduğum siteden son iki resim de otobüse bindiğim ana caddeden. malesef siteden merkeze otobüs yok, o yüzden ana caddeye çıkıp otobüse biniyoruz.
umarım beğenirsiniz yaşadığım yeri ki ben bayılıyorum yemyeşil orman içinde ;))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...