2 Aralık 2012 Pazar

müzik ve ben

ben müziği her durumda dinleyebilirim genelde. ama en çok da içimdeki sesi bastırmak için dinlerim sanırım.
öğrencilerimden birisi müzik dersine karşı çıkmış, bana da bi kitap getirdi orada yazıyor öğretmenim, dinlememiz gerekiyor dedi. bende o anda bi dolu çocuk başımda ne amaçla söylediğini pek anlamadan sadece üstün körü açıklamada bulunmuştum. sonradan anladım ki müzik dersinde şarkı söylememek içinmiş o kitap. sonra müzik öğretmeninden öğrendim bunu. açıkladım tabi anlayacağı bir şekilde daha sonra. ne kadar anladı tabi bilemiyorum.
okuduğum kadarıyla müziğin neye hizmet ettiği önemli. eğer müzik seni kötü düşüncelere götürüyorsa evet dinlenmemesi ve yapılmaması gerekir. mesela ben öyle müzikler dinlerim ki o müzik beni çalışmaya teşvik eder. içimden geçen kötü duyguları bastırır. çok sinirli olduğumda son ses dinlerim ki o sinirli anım geçsin. aklımda dönüp durmasın saçma düşünceler.
mesela şu anda da öyle bir andayım. son ses müzik dinliyorum ve aklımda olmaması gereken düşünceleri uzaklaştırmaya çalışıyorum. bastırıyorum bi anlamda nefsimi.


bu ikisini dinliyorum şu anda. düşünmemek için. işime konsantre olmak için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...