6 Aralık 2012 Perşembe

yakında gelecekler :)

güya netteyim ama oturup düzgün yazı yazmak zor geliyor ama en kısa sürede yazacağım yazılar var. böyle yapayım da bari yazmak için kendimi teşvik edeyim :D
ilk önce iki tane diziden bahsedeyim. tabi ben yazana kadar üç dört olmaz bu dizilerin sayısı. biri izleyeli iki hafta oluyor sanırım. çevisini çok beklediğim ama yazmaya üşendiğim rich man poor woman adlı japon dizi.
diğer dizimiz de herkesin bildiği ama benim herkes biliyor zaten çok duydum diyip izlemediğim ve netim yokken(bu hafta üç gün net yoktu evde) izlediğim my girlfriend is a gomiho. 
gelelim kitaplara: iki cami arasında aşk. baya eleştiri yazısı olacak bu. diğeri de hala okuduğum ve çok beğendiğim uçurtma avcısı.
sonracığıma taaa ne zaman yazdığım dubrovnik yazısından sonra artık şu balkanlarla ilgili diğer ülkeleri de yazıp bitirmek ve inşallah yeni ufuklara yelken açmak :) tabi öğretmen nasıl olacaksa. şu anda yatıp uyumam  gerekiyor mesela yarın sabah dersim olduğu için. öğrenciliği sevmem ama şu istediğin zaman okula gitmeme ne güzelmiş ya. şimdi istersen gitme. konular kalıyor sonra yetiştireceğim diye kendini parala. öğretmenlerin neden hep okula geldiklerini anlıyorum şimdi :)
böyle işte. sıkıntımı attım biraz bunları yazınca ;)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...